منتدى الأميرة
افلام عربى افلام اجنبى افلام هندى افلام اكشن افلام رومانسيه برامج الحمايه برامج المديا برامج التصميم برامج الصور العاب بنات العاب حربيه العاب بلاىستيشن العاب اكشن العاب زكاء اخبار رياضيه اخبار الأهلى
منتدى الأميرة
افلام عربى افلام اجنبى افلام هندى افلام اكشن افلام رومانسيه برامج الحمايه برامج المديا برامج التصميم برامج الصور العاب بنات العاب حربيه العاب بلاىستيشن العاب اكشن العاب زكاء اخبار رياضيه اخبار الأهلى
منتدى الأميرة
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

افلام عربى, افلام اجنبى, افلام هندى, افلام اكشن, افلام رومانسيه, برامج الحمايه, برامج المديا, برامج التصميم, برامج الصور ,العاب بنات ,العاب حربيه , العاب بلاىستيشن, العاب اكشن, العاب زكاء, اخبار رياضيه

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

إضحك و فرفش ....

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
alselhdar
مراقب عام
مراقب عام
alselhdar

ذكر
المزاج المزاج : كوووووووول

إضحك و فرفش .... Empty
مُساهمةموضوع: إضحك و فرفش ....   إضحك و فرفش .... Emptyالأربعاء أكتوبر 21, 2009 2:02 pm

واحد قابل ثعبان لقاه بيعيط قالوا انت بتعيط ليه رد اصلي انا نظري ضعيف قالو بسيطه ركب عدسات وبعد يومين وهو معدي لقاه بيعيط تاني قالو انت ببتعيط ليه تاني، رد اصلي اكتشفت ان اللي بحبها من عشرين سنه طلعت خرطوم

----------

طلع مجموعة صيادين يصطادو وكل ما يصطادو حاجه كلابهم تجري تجيب الفريسه ما عدا كلب واحد بيخاف من صوت الرصاص فقالو لصاحبوه خده الافراح اللي بيحصل فيها ضرب نار كتير عشان يتعود على الرصاص وبعد ما اخده لمدة 6 شهور رجع يصطاد تاني أول ما ضرب نار الكلب اعد يزغرط

---------

النمر كان كل ما يشوف الأرنب يضربه و يقول له انت ودانك طويلة كده ليه فالأرنب راح اشتكى للأسد فالأسد طلب النمر و قاله لما تعوز تضربه قول له هاتلي جزر لو جابلك جزر اصفر قوله هات جزر أحمر و لو جاب جزر احمر قوله هات أصفر ، النمر قال للأرنب عاوز جزر الأرنب سأله أحمر ولا أصفر قام النمر ضربه و قال له انت ودانك طويله كده ليه

-----------

زرافة و فيل وأسد وفأر وثعلب وارنب ماشيين في الغابة , وقعوا كلهم في حفرة إلا الزرافة ,قالولها :جيبي لنا حبل. قالتلهم :ما فيش. قالولها :إحنا جعانين عايزين ناكل، قالتلهم: ماعرفش أجيب لكم أكل. قالولها: والعمل؟ قالت لهم: كلوا أضعفكم .. قام الفأر نط مفزوع وقال لهم : اللي حيقرب من الأسد حيعرف شغله

----------

توأم بيقول لأخوه التوأم وهو متنرفز إنت كنت فين ياعم أمك حمتنى مرتين

--------

واحد فشار اوي جاله واحد صحبه قعد يقوله امبارح جالي ابو لهب و حنظله و كنا بنتغدا مع بعض قاله يا عم انت هتشتغلني قاله و هشتغلك ليه امبارح كنا على طرابيزه واحده صحبه كان هيتجنن المهم نزل من عنده لقى ابن الراجل قاله صحيح الكلام ده قاله كلام ايه يا عمو قاله ابوك امبارح جاله ابو لهب و حنظله وكانو بيتغدو مع بعض؟ قاله بصراحه يا عمو مش عارف بس انا امبارح لقيت موكب من كام ناقه كده وكان مكتوب عليهم ملاكي قريش

----------

واحد غبي عنده ارق ومش عارف ينام....قال له صاحبه عندي لك طريقة للنوم مؤكدة...عد من واحد الى خمسميه... أخونا مكدبش خبر... وأول ما الدنيا ليلت راح للسرير وبدا يعد .. واحد .. اثنين .. ولما وصـل الى ميه وتسعة وتسعين ...كبس عليه النوم … قـام جري غـسـل وشه ورجــع للـسـريـر يـكـمـل الـعـد
هالة محمود
Admin
Admin
هالة محمود

برجي هو : برج السرطان
انثى
المزاج المزاج : كوووووووووووووووووووول

إضحك و فرفش .... Empty
مُساهمةموضوع: رد: إضحك و فرفش ....   إضحك و فرفش .... Emptyالخميس أكتوبر 22, 2009 3:26 am

ههههههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههه

ههههههههههه

كل نكتة كنت اضحك عليها ربع ساعة

وخصوصا النكتة الاخيرة

إضحك و فرفش .... 663-WAITING-AbeerMahmoud
https://elamira.banouta.net
al7afe

al7afe

ذكر
المزاج المزاج : عالي
دعاء الثور

إضحك و فرفش .... Empty
مُساهمةموضوع: رد: إضحك و فرفش ....   إضحك و فرفش .... Emptyالخميس أكتوبر 22, 2009 7:33 pm

هههههههههههههههههههه
هههههههههههههه
هههههه
ههه
هه
ه
ا
ي
شكرا يادكتور بجد انت لذيذ ونكتك مميزة
alselhdar
مراقب عام
مراقب عام
alselhdar

ذكر
المزاج المزاج : كوووووووول

إضحك و فرفش .... Empty
مُساهمةموضوع: رد: إضحك و فرفش ....   إضحك و فرفش .... Emptyالسبت أكتوبر 31, 2009 10:27 pm

بانـــــــــدة الإسكندرية كتب:
ههههههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههه

ههههههههههه

كل نكتة كنت اضحك عليها ربع ساعة

وخصوصا النكتة الاخيرة

إضحك و فرفش .... 663-WAITING-AbeerMahmoud

اشكرك يا باندة .. بعد كده حاكتب نكت أقل , أو نكت دمها تقيل
عشان ما تضيعيش ربع ساعة مع كل نكتة .. ههههههههههههههه

إضحك و فرفش ....
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة